|
|
Registreren •
Help
• Inloggen
|
|
|
Het is nu 06 sep 2010, 12:18
|
| Auteur |
Bericht |
|
dika
|
 Re: Gastenboek
Hoi Joyce, Ik zie net dat jij mailtjes hebt rond gestuurd over de instuif.Team 3 gaat ook mee dacht ik. wij hebben geen mail gehad dus ik ga er nu vanuit dat Kim en Danniek niet mee gaan en kan ik dus iets anders plannen? Groetjes Christel
|
| 14 nov 2008, 14:26 |
|
 |
|
lieke
|
Hoi Kirsten, Volgens mij gaat t wel door hoor want ik ga ook mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 14 nov 2008, 16:12 |
|
 |
|
Joyce
|
Sorry, mijn fout! Ik wilde Danniek uit mijn groep contactpersonen van "team 4" halen, maar ik heb per ongeluk jullie adres helemaal bij mijn contactpersonen verwijderd. Daarna heb ik een mailtje gestuurd naar alle voltigeurs (tenminste, dat dacht ik) over de Instuif, maar daar zat jullie adres niet meer tussen en dat heb ik niet in de gaten gehad. Ik stuur het alsnog.
_________________ V.V. De Opsprong http://www.everyoneweb.com/opsprong
|
| 15 nov 2008, 09:37 |
|
 |
|
mariette van nuland
|
Hoi allemaal,
Op veler verzoek is er weer en nieuw gastenboek aangemaakt. Hopelijk doet dit gastenboek het beter als de vorige. Op de site zie je in het menu 'gastenboek' een link staan naar het gastenboek. Plak deze link bij je favourieten. Het is de bedoeling dat het gastenboek op het forum vanaf nu dus niet meer gebrukt wordt.
groeten, Mariette van Nuland
|
| 16 nov 2008, 21:19 |
|
 |
|
Winniiee
|
_________________ de opsprong http://www.everyoneweb.com/opsprong
|
| 17 nov 2008, 17:56 |