Het is nu 06 sep 2010, 12:29

Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Website maken 
Auteur Bericht

Bericht Re: Website maken
hieronder de nhoud van deze mail:

Digisport.nl in 2008

Net als bijna iedereen hebben wij voor komend jaar ook goede voornemens. Er moet namelijk echt iets gaan gebeuren aan het structurele geldgebrek van verenigingen. VWS stelt per jaar miljoenen beschikbaar voor de sport. Maar doordat de geldstroom van boven naar beneden loopt blijft er aan de onderkant bij de sportverenigingen niets meer over. De overheid wil de sport graag inzetten als medicijn tegen allerlei maatschappelijke problemen. Alleen vergeten ze de belangrijkste partij, de partij die de problemen structureel kan aanpakken: de sportvereniging.
Nou heb ik niet de illusie dat wij als Digisport.nl dit patroon kunnen verbreken. Wat we wel kunnen is verenigingen handvatten geven waarmee ze steviger in het zadel komen te zitten.

Wat gaat Digisport.nl concreet realiseren in 2008?
Verenigingspas
Uitbrengen van een all-in-one verenigingspas die je vereniging geld oplevert en de leden voordeel. En waardoor het voor bedrijven interessanter is om sponsor te worden of te blijven van je club.
Sportpas – kortingspas – sponsorpas – betaalpas – toegangspas – ledenpas - vriendenpas
( binnenkort uitgebreide informatie)

Professionele website
Waarom moet je een topsportclub zijn om een professionele website te hebben. Misschien is het voor een amateurvereniging nog wel belangrijker om een professionele site te hebben die de communicatie met leden verbetert. Digisport.nl biedt iedere vereniging een GRATIS professionele website.

Klik hier voor je eigen vereniging. 9ik weet neit hoe ik dat werkend krijg, maar de website is http://www.digisport.nl/index.php?page=35

Sportvraagbaak
Als vereniging heb je vaak veel vragen, vragen waarvan je niet zo snel weet bij wie je moet aankloppen. Al je vragen kan je stellen of opzoeken bij Digisport.nl in de “bestuurskamer”. Staat je vraag niet in het dossier dan stel je hem gewoon en wordt deze zo snel mogelijk beantwoord door onze partner, de NSA (Nederlandse Sport Alliantie).

Klik hier

Wij zullen kritisch blijven kijken naar de overheid hoe zij met de breedtesport in Nederland omgaan. Daar waar kan acties mee ondersteunen, zie de Sire campagne. Maar ook verwoorden hoe de sportverenigingen tegen het sportbeleid van de overheid aankijken.

Zie het artikel; Regering misbruikt de sport in Nederland

Inloggen
Log in met je email adres en je oude wachtwoord >>>
Wachtwoord kwijt? Vraag met uw emailadres een nieuw wachtwoord aan >>>
Zijn uw gegevens verlopen? Registreer opnieuw >>>

Met vriendelijke groet,

Hans Hendrickx
Digisport.nl

je moet dus wel eerst registreren bij die website, maar dat is gratis, dus denk ik geen probleem.

07 feb 2008, 19:37
Profiel

Heeft iemand dit al gebruikt?? Ik heb het geprobeerd vandaag maar snap er werkelijk helemaal niks van :roll:

25 feb 2008, 23:52
Profiel

Wij hebben er een van http://www.everyoneweb.com en dat werkt echt super-simpel en gratis.

Wij hadden eerst ook iets op Digisport maar dat is nu uitgebreid en in mijn ogen ingewikkelder geworden. Niet alles is daar nog gratis. Er staat nu nog wel wat informatie over onze vereniging op Digisport, maar niet veel meer.

26 feb 2008, 19:14
Profiel
Met onze software kun je websites maken http://www.wordtowebpage.biz
En NVU is natuurlijk ook een goede oplossing (gratis)

NVU is een what you see is what you get editor > dat betekent dat wat je ziet, ook daadwerkelijk zo op je website verschijnt.

30 jun 2008, 13:40
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2